جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تصاویر/نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امینی در شهرستان مهران برگزار شد

حوزه/حجت‌الاسلام امینی گفت: صهیونیست‌ها و کشورهای غربی حامی آن با استفاده از رسانه‌های وابسته به خود، ادعا می‌کردند که شهید سنوار در تونل‌ها پنهان شده، اما انتشار تصویر پیکر وی در میان ویرانی‌ها، شجاعت رهبران مقاومت را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام امینی در خطبه‌های نماز مهران، اظهار داشت: شهادت یحیی سنوار، رهبر بزرگ حماس نه تنها تأثیری منفی بر اراده این گروه در مبارزه با رژیم صهیونیستی ندارد، بلکه به تقویت جبهه مقاومت و افزایش عزم حماس برای ادامه مبارزه با این رژیم منحوس منجر خواهد شد.

وی افزود: صهیونیست‌ها و کشورهای غربی حامی آن با استفاده از رسانه‌های وابسته به خود، ادعا می‌کردند که این شهید بزرگوار در تونل‌ها پنهان شده، اما انتشار تصویر پیکر وی در میان ویرانی‌ها، شجاعت رهبران مقاومت را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام امینی به سفرهای شجاعانه مسئولان کشور به لبنان اشاره کرد و گفت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانیم، در شرایطی که رژیم صهیونیستی به اوج تهدیدات خود علیه لبنان رسیده، سفر وزیر خارجه و رئیس مجلس به این کشور نشان‌دهنده حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: اقدام شجاعانه مسئولان کشور به قدری جسورانه بود که دنیا را شگفت‌زده کرد و نشان داد تهدیدهای صهیونیست‌ها علیه ایران تنها یک بلوف سیاسی است، اگر کوچک‌ترین خطایی از سوی آنها صورت گیرد جنگی به وقوع خواهد پیوست که طرف بازنده‌اش آمریکایی‌ها خواهند بود.

امام جمعه مهران، به دغدغه‌های مردم این منطقه در مورد احداث پارک پلی پروپیلن اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار ایلام، موانع احداث این پارک برطرف شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha